Omsättningen landade på 131,8 miljarder sydkoreanska won under perioden, motsvarande 113 miljoner dollar. I svenska kronor är det ungefär en miljard.
Rörelseresultatet landade på 34,4 miljarder won, eller 29,5 miljoner dollar. Det i sin tur markerar en tillväxt om 110,6 och 236 procent på kvartals- respektive årsbasis.
Den största delen, mobilspelsintäkterna noterade en kraftig tillväxt, vilket berodde framförallt på ökade intäkter från Ragnarok Online i Sydkorea. Således har intäktsandelen från regionen Sydkorea/Kina/Japan ökat betydligt från det föregående månaden.
Prenumerationsdelen noterades även för ökad försäljning, vilket beror framförallt på ökade intäkter från Ragnarok Online i Thailand samt Brasilien. Det motverkade intäktstapp relaterat till Ragnarok H5 i Indonesien och Ragnarok Online på den taiwanesiska marknaden.
Det sker mot bakgrund av att de nya spelen Ragnarok X: Next Generation och The Labyrinth of Ragnarok släpptes på flera marknader efter kvartalets utgång.
När det kommer till tidslinjer för släpp av spel på nya marknader är planen att Ragnarok Origin ska lanseras på den stora japanska marknaden under det första halvåret nästa år.
Ragnarok X: Next Generation som släpptes den 15 oktober i Taiwan, Hongkong och Macau uppges ha haft en lyckad lansering, vilket demonstrerades i en förstaplacering i rankingen för nedladdningar och intäkter på App Store respektive intäkter på Google Play.
Efter lanseringen har man noterat tung trafik på dess servrar med "explosiv respons" från användarna.
Ragnarok X: Next Generation planeras att släppas i Sydostasien under det första halvåret 2021, i likhet med Ragnarok Origin för den japanska marknaden.
Nylanserade The Labyrinth of Ragnarok väntas även lanseras i Thailand och Indonesien nästa månad.
I tillägg till marknadsmässiga lanseringar har bolaget fem stycken spel i utveckling som planeras släppas nästa år. Det innefattar bland annat Ragnarok Begins till PC som väntas släppas i Sydkorea nästa år.