LIDDS presenterar vid Redeye Fight Cancer seminarium

UPPSALA, SWEDEN – LIDDS AB (publ) meddelade i dag att Nina Herne deltar vid Redeyes Fight Cancer seminarium den 20 januari 2022.

LIDDS VD Nina Herne presenterar kl 15.45 den 20 januari 2022 på Redeye Fight Cancer, som är ett årligen återkommande event där Redeye bjuder in några av de ledande nordiska bolagen aktiva inom indikationsområdet för att presentera sin syn på det kommande året. Eventet pågår mellan 09.00 och 16.00 och sänds via redeye.se/events.

För anmälan: www.lyyti.in/watch-live-broadcast-fight-cancer

r ytterligare information:

Nina Herne, VD, telefon: +46 (0)70-714 74 57, E-mail: nina.herne@liddspharma.com

Information lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 14 januari 2022, kl 14.00 CET.

LIDDS AB (publ) är ett svenskt läkemedelsföretag med en unik drug delivery-teknologi, NanoZolid®. NanoZolid® är en kliniskt validerad drug delivery-teknologi och som har en unik förmåga att åstadkomma en kontrollerad och stadigvarande frisättning av läkemedel i upp till sex månader. LIDDS har licensavtal där NanoZolid kombineras med antiandrogener och egen utveckling av projekt i klinisk och preklinisk fas för cytostatika och immunoaktiva ämnen. LIDDS (LIDDS) aktier är listade på Nasdaq First North Growth Market. Redeye AB, certifiedadviser@redeye.se, +46 (0)8 121 576 90, är Certified adviser till LIDDS. För mer information besök www.liddspharma.com.