Rörelseresultatet utföll på 28 miljarder won, alltså runt 210 miljoner kronor. Den sekventiella minskningen var 2,2 procent, samtidigt som ökningen på årsbasis är knappt 170 procent.
Intäkterna inom onlinespel ökade sekventiellt, medan de minskade inom mobilspel som står för majoriteten av omsättningen. Intäktsbidragen från mobilspelen Ragnarok X: Next Generation i Taiwan, Hongkong och Macao samt Ragnarok Origin i Sydkorea föll sekventiellt.
Beträffande pipelinen förbereds Ragnarok Origin för lansering på den stora marknaden Japan nu i det andra kvartalet. Det stängda betatestet som nyligen slutfördes uppges ha bemötts positivt av spelarna. Ragnarok X: Next Generation ska lanseras i Sydostasien nästa månad. Därtill förbereds flera andra lanseringar.
Tillgängliga medel löd 195 miljarder won vid utgången av perioden, mot 182 miljarder vid årsskiftet.
Aktien har handlats svagt inför rapporten och är ned 39 procent sedan årsskiftet.